John & George Hotel: +30 27520-59097

Dolphin Hotel: +30 27520-59220

Blog
  /  Νεα   /  Ξενοδοχείο John & George – Η περίοδος μετά τον Covid-19

Ξενοδοχείο John & George – Η περίοδος μετά τον Covid-19

Με ιδιαίτερα ανεπτυγμένο το αίσθημα της ευθύνης, του καθήκοντος και του επαγγελματισμού, το ξενοδοχείο John & George παρέμεινε κλειστό καθ’ όλη την διάρκεια του lockdown.

Έχοντας ολοκληρώσει τις απαιτούμενες από τον νόμο διαδικασίες και αποκτήσει σημαντική εμπειρία και πλούσια γνώση, όλο αυτό το διάστημα, προχωράμε μπροστά με αισιοδοξία για την επίτευξη νέων στόχων που με πολλή δουλειά και με την βοήθεια του Θεού, θα καταφέρουμε.

ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ JOHN & GEORGE

Σχέδιο Δράσης

Το ξενοδοχείο έχει αναπτύξει ένα σχέδιο δράσης, καθώς και μεμονωμένα πρωτόκολλα για κάθε τμήμα της εγκατάστασης για τη λήψη μέτρων, την πρόληψη και τη διαχείριση πιθανών κρουσμάτων Covid-19, προκειμένου να περιοριστεί η εξάπλωση του ιού στο προσωπικό και τους επισκέπτες.

Το σχέδιο δράσης συμμορφώνεται με τις συστάσεις του Ε.Ο.Δ.Υ.

Βάσει του Σχεδίου, η διεύθυνση του καταλύματος όρισε υγειονομικό συντονιστή για την επίβλεψη της εφαρμογής του και έναν ιατρό ο οποίος ενεργεί βάσει των οδηγιών του ΕΟΔΥ για τον έλεγχο του COVID-19 σε ύποπτο κρούσμα.

Προσωπικό ξενοδοχείου

Όλα τα μέλη του προσωπικού:

  • έχουν ενημερωθεί σχετικά με το πώς μεταδίδεται ο ιός Covid-19 και είναι σε θέση να παρέχουν πληροφορίες στους επισκέπτες.
    • εκπαιδεύονται σε πρακτικές καθαρισμού και απολύμανσης συγκεκριμένων σημείων, ακολουθώντας κανόνες υγιεινής για την αποφυγή μετάδοσης του ιού (συχνό πλύσιμο των χεριών, αποφυγή χειραψιών, φυσική απόσταση, αποφυγή επαφής των χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα και την αναπνευστική υγιεινή).
    • εφοδιάζονται με ατομικό προστατευτικό εξοπλισμό (μάσκες, γάντια).
    • υποβάλλονται σε θερμικό έλεγχο κάθε πρωί.

 

Υποδοχή

  • Check in στο ξενοδοχείο μετά τις 15:00 – Η φόρμα Check in συμπληρώνεται ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας www.j-g.gr
  • Check out: 11:00
  • Αντισηπτικό για τους επισκέπτες, στην είσοδο του ξενοδοχείου.
  • Eπιδαπέδια σήμανση αποστάσεων στο χώρο αναμονής, κατάλληλη διάταξη των επίπλων με στόχο τη μείωση του χρόνου αναμονής.
    •    Προστατευτικό Τζάμι στη ρεσεψιόν.
    •    Συχνή απολύμανση των γραφείων υποδοχής.
    •    Οι εργαζόμενοι κρατούν την κατάλληλη απόσταση (τουλάχιστον 1,5 μέτρα από τους πελάτες).
    •    Όταν ζητηθεί, οι εργαζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να ενημερώσουν τους επισκέπτες σχετικά με τους κανόνες του ξενοδοχείου και τα νέα μέτρα που έχουν ληφθεί.
    •    Το ξενοδοχείο παρέχει ενημερωτικά φυλλάδια σχετικά με τις βασικές οδηγίες υγείας και χρήσιμες πληροφορίες για τους επισκέπτες, μέσω των οθονών που βρίσκονται σε κοινόχρηστους χώρους και μέσω των τηλεοράσεων δωματίου.
    •    Για κάθε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, διατίθεται ιατρικό κιτ (medical kit) που περιλαμβάνει γάντια και μάσκες, αντισηπτικά, μαντηλάκια καθαρισμού, ποδιά, μακρυμάνικη ρόμπα και θερμόμετρο λέιζερ.
    •    Το Προσωπικό είναι σε θέση να εντοπίσει τα συμπτώματα και να τα αναφέρει στον υγειονομικό υπεύθυνο.
    •    Όλες οι κάρτες κλειδιά απολυμαίνονται με ειδικό μηχάνημα.

 

 

Υπηρεσίες ορόφου (καθαριότητα, απολύμανση, housekeeping), δωματίων

  • Το ξενοδοχείο εφαρμόζει ενισχυμένες πρακτικές απολύμανσης σύμφωνα με τις οδηγίες του Ε.Ο.Δ.Υ.
    •  Πλέον των τακτικών διαδικασιών καθαρισμού, οι κοινόχρηστοι χώροι, η κύρια είσοδος, η ρεσεψιόν, οι λαβές των θυρών, οι πάγκοι, τα τραπέζια, οι χειρολαβές, τα κουμπιά ανελκυστήρα και άλλα «σημεία αφής» υψηλής συχνότητας απολυμαίνονται συχνά κάθε μέρα.
    •  Σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους υπάρχουν απολυμαντικά χεριών.

Τα δωμάτια καθαρίζονται κατά την αναχώρηση, με ιδιαίτερη προσοχή στα σημεία αφής.
• Ο καθημερινός καθαρισμός και η αλλαγή σεντονιών, μαξιλαριών και πετσετών πραγματοποιείται μόνο κατόπιν αιτήματος των επισκεπτών.
• Έχουν αφαιρεθεί από όλα τα δωμάτια, όλα τα αντικείμενα, όπως επιπλέον μαξιλάρια, κλινοσκεπάσματα και κοινόχρηστα αντικείμενα πολλαπλών χρήσεων, όπως μενού, περιοδικά κ.λπ.
• Τα χειριστήρια τηλεόρασης και κλιματισμού διαθέτουν καλύμματα μίας χρήσης.
• Τα δωμάτια, μετά την αναχώρηση απολυμαίνονται με την διαδικασία εκ νέφωσης με ειδικό μηχάνημα για τη μέγιστη ασφάλεια σας.

  • Πληροφόρηση του πελάτη με ειδική σήμανση σχετικά με το πότε και πώς καθαρίστηκε το δωμάτιο.
  • Στα κλιματιστικά έγινε τακτική συντήρηση και χημικός καθαρισμός.

 

Κοινόχρηστοι χώροι
Οι κανόνες κοινωνικής απόστασης που εφαρμόζονται στους κοινόχρηστους χώρους περιλαμβάνουν λόμπι, καθιστικό, εξωτερικούς χώρους κ.λπ.
Ειδικές σημάνσεις που υπενθυμίζουν στους πελάτες να διατηρούν την απόσταση μεταξύ τους.
Αντισηπτικά σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους.

Υπηρεσίες εστίασης

  • Το ξενοδοχείο είναι τηρεί διαδικασίες HACCP (Hazard Analysis Critical Control Points), μια διεθνώς αναγνωρισμένη μέθοδο εντοπισμού και διαχείρισης κινδύνου που σχετίζεται με την ασφάλεια των τροφίμων.
  • Σύμφωνα με τους κυβερνητικούς κανόνες, επιτρέπεται ένας πελάτης ανά δύο τετραγωνικά μέτρα στο εστιατόριο και το καφέ/μπαρ. Ο μέγιστος αριθμός πελατών ανά τραπέζι είναι έξι άτομα. Δεν υπάρχει όριο στην περίπτωση οικογένειας με ανηλίκους.
  • Τα γεύματα σερβίρονται αποκλειστικά από το εκπαιδευμένο προσωπικό του ξενοδοχείου
  • Όλα τα μέλη του Προσωπικού φορούν πάντα γάντια και μάσκες ή ασπίδες προσώπου.
  • Υπηρεσία δωματίου χωρίς επιπλέον χρέωση.

 

Κλιματισμός και αερισμός χώρων

  • Όλοι οι χώροι αερίζονται επαρκώς καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

 

Αίθουσα Πολλαπλών χρήσεων

  • Η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων λειτουργεί σύμφωνα με το ισχύον νομικό πλαίσιο. Ισχύουν κανόνες για κοινωνική απόσταση, κατανομή θέσεων και μέγεθος συγκέντρωσης. Επιτρέπεται ένας συγκεκριμένος αριθμός επισκεπτών στον χώρο.

Ανελκυστήρες

  • Σύσταση για αποφυγή χρήσης ανελκυστήρων.
  • Εγκατάσταση απολυμαντικών στις εισόδους του ανελκυστήρα και σύσταση για χρήση κατά την είσοδο και έξοδο.
  • Συχνός καθαρισμός ανελκυστήρων ειδικά σε «σημεία αφής υψηλής συχνότητας» όπως λαβές και κουμπιά.

 

Πισίνες

Η συχνότητα καθαρισμού και απολύμανσης των περιοχών της πισίνας αυξάνεται. Για το νερό χρησιμοποιούνται απολυμαντικά κατάλληλα για την τρέχουσα περίσταση.

 

Επικοινωνία
Το κατάλυμα κοινοποιεί τα μέτρα και τις απαιτήσεις του Προγράμματος Δράσης σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη (εσωτερικούς και εξωτερικούς φορείς/συνεργάτες, υπαλλήλους, εργολάβους, προμηθευτές, επισκέπτες και το ευρύ κοινό).

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας:

μέσω email στο dolphin@j-g.gr και τηλεφωνικά (0030)2752059220